bumbilife

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Tagning ett ~

Av Alice ~ - 21 februari 2013 15:17

Svejsan c:

Det här är mitt fösta inlägg...

Jag är en helt vanlig, fast en smula ovanliig tjej med ett helt vanligt namn som börjar på A och slutar på lice. Denna tjejens blogg kommer att handla om det mesta, allt mellan himmel och jord. 


Jag, Alice är 13 år gammal med ett anonymt efternamn som jag inte vill skriva här i min nystartade blogg c: Den 25 mars är min födelsedag, en gång varje år :'D *yeejh*

~

Jag har en tvillingsyster som heter Moa som jag oftast är fredlig mot >:3

Jag och Moa har en storasyster som heter Cecilia och en liten jobbig lillebror namngedd till Oskar. (Egentligen Oszkár men strunt i det c: )

Dessa barn har också en mamma och en pappa som beter sig som ganska vanliga föräldrar så dem struntar vi i.

HJÄÄÄRTLIGT VÄLKOMNA TILL MITT LIV C:

Eller vad man nu säger o,o  


/Alice c:




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice ~ - 27 februari 2013 11:30

Hejhej c:   Eftersom att det bara var en som var med i min miiina tävling så behövde jag inte dra lott *suck* Men ja, vinnaren (och den enda som deltog) är Ida som bloggar på elibloggarna.bloggplatsen.se c: ...

Av Alice ~ - 24 februari 2013 12:52


Svejs!   Idag fyller min farmor år så jag och min familj ska "parta" hos henne >:3 Födelsedagar innebär fika och fika är gott c: Nejmen. Det kommer att vara dålig uppdatering den här veckan eftersom att jag har dåligt internet i slutet av ...

Av Alice ~ - 23 februari 2013 11:15

Vinkelivink c:< Idag var jag i ett köpcentrum med Moa (tvillingsyster) och Nelly (Granne) Jag köpte bara några hårspännen, resten av pengarna lade jag ner på fika >:3   Men det var i alla fall kul C: - Har ni ätit napoleonbakelse någon...

Av Alice ~ - 22 februari 2013 10:31


Ska jag soova >:3 Jag kunde inta sova igårkväll, när jag somnade var klockan munt 02.00 och jag vaknade av att Oskar spelade på sin mobil med högsta volym aktiverad klockan 7 D: Det var riktigt plågsamt, ärligt talat o; Jag håller i allafall...

Av Alice ~ - 22 februari 2013 10:15

Svejs! C: Nu tänkta jag starta en liiten tävling... jag vet egentligen inte om det räknas som tävling men endå ;'D Den går iallafall ut på att: kommentera detta inlägget Sen, om några dagar lottar jag ut en "vinnare" som vinner en länkning i min ...

Presentation


Haoollo >:3
Denna lilla blogg drivs av mig, Alice c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards