bumbilife

Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Idag...

Av Alice ~ - 22 februari 2013 10:31

Ska jag soova >:3

Jag kunde inta sova igårkväll, när jag somnade var klockan munt 02.00 och jag vaknade av att Oskar spelade på sin mobil med högsta volym aktiverad klockan 7 D:

Det var riktigt plågsamt, ärligt talat o;

Jag håller i allafall på att bli frisk nu så jag ska kanske gå och rida när jag sovit färdigt c:

En av mina grannar har vackra små ponnys, som jag får rida på eftersom att de är snälla c:

(Dock bara pappan i familjen, hans dotter som är ungefär samma ålder som mig är vääldigt otrevlig o,o )


/Alice

ÅÅÅ glöm inte att kolla in tävlingen och delta i den... även om det är inlägget under så kommer du till tävlingen HÄR


  Det funkar inte att ladda upp  bildet just nu, så ni får denna lilla Rainbow Dash igen eftersom att bildlösa inlägg är så tråkiga c:

/Alice, igen >:3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice ~ - 27 februari 2013 11:30

Hejhej c:   Eftersom att det bara var en som var med i min miiina tävling så behövde jag inte dra lott *suck* Men ja, vinnaren (och den enda som deltog) är Ida som bloggar på elibloggarna.bloggplatsen.se c: ...

Av Alice ~ - 24 februari 2013 12:52


Svejs!   Idag fyller min farmor år så jag och min familj ska "parta" hos henne >:3 Födelsedagar innebär fika och fika är gott c: Nejmen. Det kommer att vara dålig uppdatering den här veckan eftersom att jag har dåligt internet i slutet av ...

Av Alice ~ - 23 februari 2013 11:15

Vinkelivink c:< Idag var jag i ett köpcentrum med Moa (tvillingsyster) och Nelly (Granne) Jag köpte bara några hårspännen, resten av pengarna lade jag ner på fika >:3   Men det var i alla fall kul C: - Har ni ätit napoleonbakelse någon...

Av Alice ~ - 22 februari 2013 10:15

Svejs! C: Nu tänkta jag starta en liiten tävling... jag vet egentligen inte om det räknas som tävling men endå ;'D Den går iallafall ut på att: kommentera detta inlägget Sen, om några dagar lottar jag ut en "vinnare" som vinner en länkning i min ...

Av Alice ~ - 21 februari 2013 21:14

Hejsvejs c: Eftersom att det är gratis rampljus och hajpning just nu/idag eller den här veckan jag vet inte riktigt hur länge, men i alla fall så  använde jag mig såklart av de ;'D Tack vare denna lilla "gratismöjlighet" har jag fått 8 unika besö...

Presentation


Haoollo >:3
Denna lilla blogg drivs av mig, Alice c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards